حسین نوری علمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

3 گام برای استفاده از قانون جذب

حسین نوری علمی

برای فعال کردن قدرت قانون جذب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرآیند سه مرحله ای ساده را دنبال کنید. شما هرروز درخواست هایی را در قالب افکار به کائنات و همچنین به ضمیر ناخودآگاه خود ارسال می کنید. هرچیزی که به آن فکر می کنید، فرا می خوانید، درباره آن صحبت می کنید و به آن توجه می کنید ،به کائنات می گویید که چه چیزی را می خواهید بیشتر به زندگی خود جذب کنید. به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که در مورد افکاری که به کائنات ارائه می دهید عمدی تر عمل کنید. هرچه در مورد آنچه واقعا می خواهید واضح تر و متمرکزتر باشید، جذب آن چیزها به زندگی خود برای شما آسان تر خواهد بود.

به عنوان مثال فرض کنید می خواهید شغل خود را تغییر دهید، به کشور دیگری مهاجرت کنید، یک جایزه بزرگ حرفه ای برنده شوید ،برنامه تلویزیونی خود را داشته باشید یا از یک بیماری بزرگ بهبود پیدا کنید. وقتی به هدف خود رسیدید چه احساسی خواهید داشت؟! در طول روز چه کار می کنید؟! باچه کسی وقت می گذرانید؟! هر چه بیشتر برآنچه می خواهید تمرکز کنید( به جای آنچه نمی خواهید)،سریعتر رویاها و اهداف خود را آشکار خواهید کرد.

 

1_ باور داشته باشید که به آنچه می خواهید خواهید رسید‌‌‌‌.

فقط تمرکز روی آنچه می خواهید در قانون جذب کافی نیست _باید باور داشته باشید که این امکان پذیر است! اگر به آنچه می خواهید فکر کنید اما در دل خود شک دارید که هرگز به آن نخواهید رسید،در نهایت سیگنال های مختلفی را به جهان خواهید فرستاد که با نتایج متفاوتی به شما پاسخ خواهد داد.

مشکل اینجاست که اکثر مردم باورهای غلط و محدود کننده ای دارند که آنها را از اجازه دادن فراوانی و شادی به زندگی خود باز می دارد.

 

2_ آنچه را که میخواهید دریافت کنید.

اکنون، برای دریافت آنچه می خواهید، باید برای آنچه می خواهید به زندگی خود جذب کنید، «همسان ارتعاشی» شوید. ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد احساسات مثبت، عشق،شادی،قدردانی در طول روز است. همچنین می توانید احساساتی را که در صورت داشتن آنچه می خواستید، تجربه می کردید، تمرین کنید. این ضمیر ناخودآگاه شما را فعال می کند تا آن احساسات تصور شده را به واقعیت تبدیل کند.

در نهایت فراموش نکنید که برای رسیدن به اهداف خود اقدام مداوم انجام دهید. نیت ها بسیار قدرتمند هستند اما برای رسیدن به نتیجه باید اقدام کنید!

 

3_ جذب پول و موفقیت مالی

اگر میخواهید ثروت خود را افزایش دهید، زمان بیشتری را صرف فکر کردن به پول کنید. در مورد چگونگی افزایش رفاه و کسب درآمد بیشتر کتاب بخوانید و ویدئو تماشا کنید. به سادگی باور کنید که این اتفاق خواهد افتاد و بسیار هم خواهد شد. مهمتر از همه به یاد داشته باشید که برای همه چیز هایی که در حال حاضر دارید،سپاسگزار باشید و از فراوانی همه چیزهای خوب در زندگی خود قدردانی کنید. در قانون جذب این به شما کمک می کند تا یک تطابق ارتعاشی برای فراوانی مالی که در آینده می خواهید ایجاد کنید.

 

حسین نوری علمی

جاذبه عشق و رابطه

افرادی که می توانند از قانون جذب استفاده کنند، اغلب از آن برای جذب عشق و عشق بیشتر به زندگی خود استفاده می کنند. اگر میخواهید عشق را به زندگی خود جذب کنید، همان عشقی باشید که می خواهید جذب کنید!
با دیگران و خودتان با محبت و با سخاوت باشید. قدر عشقی که در زندگی دارید را بدانید و به دنبال راه هایی برای ابراز آن باشید. هرچه بیشتر ارتعاش عشق ایجاد کنید، سیگنال قوی تر به جهان خواهید فرستاد و قدرت بیشتری برای جذب عشق به زندگی خود به دست خواهید آورد.

 

رفاه خود را بهبود بخشید.

شما همچنین می‌توانید از قانون جذب برای بهبود سلامت روحی و جسمی خود استفاده کنید. یادگیری نحوه استفاده از موثر از قانون جذب مستلزم آن است که فرد مثبت تری شوید که بر احساسات غنی کننده روح مانند قدردانی ، ارتباط و فراوانی تمرکز کند. این به شما اجازه می دهد تا ذهنیت سالم تری را پرورش دهید، که به نوبه ی خود به شما انگیزه می دهد که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و الهام بگیرید که از سلامت جسمانی خود نیز مراقبت کنید .

 

چالش های مسیر؟

شاید برایتان سوال باشد که با چالشهای بین مسیر چه کار باید بکنیم؟!  اما باید برای شما بگویم که چالش ها جزئی از مسیر هستند و همین چالش ها باعث می شوند که من و شما قوی تر و قدرتمند تر پیش  برویم به قول معروف آنچه تو را نکشد قوی ترت می کند. پس باید این ذهنیت را داشته باشید که هر مسیری یک چالش ها و موانع خاص خودش را دارد و به شما پیشنهاد می کنم اگر میخواهید، بیشتر با نقش چالش ها در زندگی خودتون آشنا بشوید حتماً مقاله نقش چالش ها در زندگی رو مطالعه کنید.

 

حسین نوری علمی

پیج-اینستاگرام-ما-را-دنبال-کنید

modir_hosein وب‌سایت

‫4 نظر

  • فاطمه گفت:

    بسیار عالی و آموزنده👍🙏🏻🌹سپاسگزارم

  • سپهوند گفت:

    لذت بردم مرسیتم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    × اگه سوالی دارید واتساپ بپرسید.