حسین نوری علمی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قانون جذب چیست?

قوانین جهان هستی

 قانون جذب در واقع یک قانون است شبیه به جاذبه زمین، اما این بار این جاذبه نسبت به ذهن انسان اتفاق می افتد. دقیقاً مثل وسایل و ابزار آلات و هر چیزی که ما در فضا رها می کنیم و زمین  اونها رو به  سمت خودش جذب میکنه.

تعریف قانون جذب

قانون جذب یک قانون است که بیان می‌کند زندگی هر فردی به افکاری بستگی داره که درون ذهن اون تبدیل به یک باور شده، و باورها زندگی این شخص رو می سازه. بر اساس قانون جذب با تمرکز به افکار مثبت یا منفی، مردم میتونن تجربه های مثبت یا منفی رو به زندگی خودشون دعوت کنند.  یعنی هر شخص کس میتونه حتی سلامت و روابط شخصی خودش رو ارتقا بده.

 تمام این دنیا انرژیه، و بر این اساس انرژی از بین نمیرود بلکه از شخصی به شخص دیگر و از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشود.  بنابراین مردم و افکار شان هم از انرژی خالص ساخته شدن.  به همین دلیل شخص میتونه بر اساس همین قانون سلامتی یا عدم سلامتی، عشق یا نفرت و هرگونه خواسته ای رو در زندگی خودش خلق بکنه.

 

نحوه عملکرد قانون جذب

 قانون جذب میگه اگر نیروی مثبت انرژی مثبت از خود ساطع بکنی، همون انرژی ها و نیروها به خودت برمیگرده، اما چطوری؟ شما همیشه در حال فکر کردن هستید، چه فکر های مثبت چه فکر های منفی، و افکار شما دقیقا تعیین میکنه که چه چیزهایی رو به سمت خودتون جذب میکنید، به این دلیل که شما زمانی که به هر چیزی فکر می کنید، توجه و تمرکز ذهن شما بر روی این موارد قرار میگیره و از همون جنس اتفاقات در زندگی شما رقم میخوره.

 این مثال دقیقاً شبیه به منوی یک رستوران  هست که شما زمانی داری منو رو مطالعه می کنی، و توجه شما به یکی از از گزینه های داخل منو جلب  میشه، همون غذارو سفارش میدید و برای شما  اون غذا رو میارن.  هست در این مورد هم به همین شکل قانون جذب عمل میکنه، شما در واقع در زندگی خودتون به نکاتی که توجه می کنید به منوی جهان هستی همون نوع اطفاء یا خواسته و… سفارش میدید و  کائنات دو دستی تقدیم شما خواهد کرد.

حال خوب مساوی اتفاقات خوب

حال خوب مساوی اتفاقات خوب

 قانون جذب و فیزیک کوانتوم

چرا یک سری ها اسرار دارن، که بگن قانون جذب و ارتعاش دروغه؟ فیزیکدانان کوانتوم در سال های اخیر تلاش کردن تا انعکاس بیشتری از قدرت ذهن در زندگی ما و جهان هستی بازتاب داده بشه. علم قانون جذب به طور یکسان توسط متفکران بزرگ و دانشمندان مورد بررسی قرار گرفته و به کمک علم بیشتر میتوان درک کرد که ذهن چه نقش مهمی در شکل گیری زندگی انسان ها و دنیا داره.

از هر چیزی باید این رو بدونیم که چه چیزی می خواهیم؟ یعنی اهداف و خواسته هامون رو به طور دقیق و واضح مشخص بکنیم! به دنبال چه چیزی هستیم؟ چه چیزی رو میخوایم به دست بیاریم؟

علاوه بر آنچه گفته شد باید بدونیم که هر چیزی در زندگی گذشته ما که اتفاق افتاده، به صورت ناآگاهانه و بدون اینکه ما متوجه بشیم یک نوع جذب  بوده.موقع باید باور کرد که قانون جذب در زندگی ما عمل کرده و و اون رویا یا خواسته ما، الان یا در گذشته به زندگی ما جذب شده. پست باید به صورت هوشمندانه مواظب نحوه فکر کردن ها و عملکرد خودمون باشیم چون نتایج  شگفت انگیزی رو میتونه در زندگی ما رقم بزنه.

 

قانون اصلی و قوی تر از قانون جذب چیست؟

 قانون ارتعاش اولین و قوی ترین قانونه  و قوانینی  مثل قانون جذب، قانون کارما و…  زیر مجموعه این قانون مهم هستن. در واقع هر چیزی که شما  میبینی یک ارتعاش داره، و ارتعاش  هیچ وقت متوقف نمیشه حتی در مواقعی که مشغول یک کار دیگه هستیم ذهن ما در حال فرستادن ارتعاش است.

 و هر نفر طبق این قوانین اتفاقات هم ارتعاش خودش رو جذب زندگی خودش میکنه، یا مثلاً روابط و ارتباطات هم ارتعاش با خودش رو جذب زندگیش میکنه.  پس نتیجه میگیریم که هر نفر از طریق ارتعاشی که داره تعیین میکنه که در چه سطحی از جامعه و یا  چه سطحی از روابط، زندگی و…  قرار میگیره.

قانون ارتعاش مهم ترین قانون در دنیا

 این به این معنیه  که هر شخص میتونه زندگی خودش رو مثل یک جورچین طراحی بکنه، اما چطوری؟

شما تا این مرحله از زندگی خودتون که به صورت ناآگاه از این قوانین استفاده کردید مشخص کردیم که در چه سطحی و چه شرایطی از جامعه و زندگی خودتون قرار بگیرید. پس به این نتیجه میرسیم که طبق همین قوانین شما میتونید به صورت آگاهانه زندگی خودتون رو با رعایت کردن اصول و چهارچوب قانون ارتعاش ۱ زندگی عالی برای خودتون رقم بزنید.

یکی از مهمترین نکاتی که در این زمینه میتونم بهتون بگم اینه که  این جهان بر اساس مدار طراحی شده و شما نسبت به افکار و عملکرد خودتون در یکی از مدارهای جهان هستی قرار گرفتید؛ که اتفاقات همون مدار برای شما رقم میخوره.  و اگر میخواهید که یک زندگی متفاوت داشته باشید دقیقا شبیه به اهدافی که برای خودتون دارید؟  باید مدار خودتون رو تغییر بدید.

 

 پارادایم شدن؟

 پارادایم، به طور خلاصه به معنی تغییر الگوهای ذهنی هستش که شما برای اینکه بتونید مدار خودتون رو تغییر بدید باید حتماً در مرحله اول شروع  به  تغییر دادن الگوهای ذهنی خودتون کنید. که این کار مراحل خاص خودش رو داره.اما شما برای اینکه مدار خودتون رو تغییر بدید، باید از تغییر الگوهای ذهنی تون شروع کنید.

قانون مدار ها رو حتما به یاد داشته باشید

ما، در مقالاتی که قراره برای شما در این وبلاگ منتشر بکنیم،  تک تک این قوانین و راهکار ها رو به اشتراک میزاریم که بتونید برای خودتون طبق این قوانین زندگی خوبی رو رقم بزنید. پس برای خواندن مقالات بیشتر در این  حیطه کافیه روی کلمه حسین نوری علمی کلیک کنید، تا وارد سایت ما بشید و بتونید بقیه اطلاعاتی که قراره در آینده به شما منتقل کنیم مشاهده کنید.

 

اگه پیج اینستاگرام دارید و تمایل دارید مارو در صفحه اینستاگراممون دنبال کنید. روی تصویر اینستاگرام که پایین میبینید کلیک کنید.

پیج-اینستاگرام-ما-را-دنبال-کنید.

modir_hosein وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× اگه سوالی دارید واتساپ بپرسید.